Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 martie 2011

Azi ploua...

Azi ploua...

Imi place cand ploua... Pur si simplu ador ploaia...

Azi am fost in oras... Am urcat in autobuz (care trece prin centrul Chisinaului)... Nu-mi prea place transportul public, mai ales cand e aglomerat... insa, azi, spre uimirea mea, a fost destul de liber... Am ochit un locusor langa geam si m-am asezat... Afara e cam posomorat... Incepu sa picure... Priveam cum picaturile mici loveau geamul autobuzului, lasand urme alungite. Oamenii misunand de ici-colo, incepura sa-si scoata umbrelele de prin genti, grabindu-si pasul... 
Totul era atat de ciudat, sau mai degraba spus - straniu... Incepu sa ploua mai tare... 

Imi place sa privesc cum ploua afara. Imi place mult sa privesc cum pe fereastra trista si uda, se preling picaturile de ploaie... Am adormit de-abinelea cu capul sprijinit de geamul rece... nici nu stiu cum de m-am trezit tocmai la statia care imi trebuia! Oricum, nu am scapat statia, ca altfel, trebuia sa merg destul de multisor pe jos...

Da... a fost o zi minunata!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu