Totalul afișărilor de pagină

luni, 4 aprilie 2011

O mare de vise...





Să-noţi către mine, prin marea de vise,
Cum zilnic făceai tu, odat’.
Să-ţi prind vise-n păr, iar marea din tine
S-o sorb de iubire-nsetat.

Pe stânga să-ţi culci privirea-ţi cea verde,
Smarald să-mi faci inima, privindu-mă-n ochi,
Iar sufletu-ţi dulce de sare să-mi spele
O mare de vise ce-mi curge prin corp.

Să-mi dai cu-n sărut Infinitul din tine,
S-ajungem scântei de iubire celestă.
S-adorm, poate-apoi, pe marea de vise,
Plutind, plin de dor, spre lumea terestră.

Sub talpa-ţi, sărutu-mi să-ţi fie-adiere,
Iar gura-ţi de miere descânte-a visare.
Altar de dorinţe e trupul tău verde
Şi buzele-mi freamătă, pe el, când tresare.

Iar seara, când pleci către stelele tale,
Lăsându-mă goal de iubire şi vise,
Un zâmbet mai lasă-mi, mai lasă-mi şi-o mare,
O mare de vise, să-not către tine...
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu