Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 9 aprilie 2011

A existat odată...

A existat odată o minune cu ochii verzi, pe care am crezut-o partea mea de cer!

M-am înşelat amarnic! Greşelile ni le plătim noi înşine! Fiecare greşeală după cât e de mare!

Avem o viaţă aşa cum ne-o facem! Voi avea grijă pe viitor, să nu mă îndrăgostesc de cine nu trebuie!

Cele mai mari fericiri ale vieţii sunt aici, lângă noi! Nu în nu ştiu ce trecut îndepărtat, pe care nimeni nu se mai sinchiseşte să şi-l amintească...

Cine nu iubeşte şi nu respectă din tot sufletul persoana pe care o are lângă inimă, riscă să sufere o pierdere iremediabilă!

...Mă laşi acum goal de iubire de tine.
Al meu suflet nud, cine oare-l va vrea?
Şi lipsa ta o-mpart doar cu mine,
Nici inima mea nu mă vrea, nu mă ia!

Mormânt de mi-aş face din vise sfărmate, 
Potopul de lacrimi în el tot s-ar scurge, 
Iar eu aş rămâne fără loc de odihnă!
Nici în viaţa de după, fără tine nu-i tihnă...


"Nu te iubesc pentru ceea ce eşti, ci pentru ceea ce sunt atunci când sunt cu tine..."


Un comentariu: